نسل امروز را به افتخارات ۴۰ ساله انقلاب پیوند دهیم
کد خبر: 3782253
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲

نسل امروز را به افتخارات ۴۰ ساله انقلاب پیوند دهیم

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه بجنورد گفت: باید نسل امروز را به افتخارات ۴۰ ساله انقلاب پیوند داد تا آن‌ها با امید هر چه بیشتر برای حفظ دستاورد‌های نظام تلاش کنند.

نسل امروز را به افتخارات ۴۰ ساله انقلاب پیوند دهیم

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز، 28 دی‌ماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: انقلاب اسلامی به دنیای جاهلیت مدرن فهماند که به غیر از قدرت‌های پوشالی قدرت معنوی دیگری نیز وجود دارد که با هیچ معیاری قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه باید این دستاورد را مهم و گرامی بداریم، افزود: این انقلاب رنگ آسمانی دارد و جوهره و جان‌مایه آن بر اساس معنویت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی توسعه مادی و اقتدارگرایی را از اهداف انقلاب برشمرد و گفت: جان مایه انقلاب برداشتن قدم هایی بر اساس قربة الی‌الله است.

وی گفت: باید نسل امروز را به افتخارات ۴۰ ساله انقلاب پیوند داد تا آن‌ها با امید هر چه بیشتر برای حفظ دستاورد‌های نظام تلاش کنند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی یک قاری برجسته در کشور وجود نداشت، یادآور شد: عرب‌ها در این رابطه به ایرانی‌ها طعنه می‌زدند که شما قرآن را بیگانه می‌دانید اما بعد از انقلاب 60 قاری از ایران به کشور ای دیگر فرستاده شدند.

یعقوبی بیان کرد: در حال حاضر 400 سایت به صورت تخصصی مسائل قرآنی را بیان می‌کنند و قرآن به 130 زبان دنیا ترجمه شده که موجب افتخارات انقلاب است.

امام جمعه بجنورد تأکید کرد: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با افتخار به گذشته و امید به آینده، جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام

captcha