عیادت استاندار ایلام از جانباز قطع نخاعی
کد خبر: 3782334
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

عیادت استاندار ایلام از جانباز قطع نخاعی

گروه اجتماعی - استاندار ایلام از عباس کرمی، جانباز قطع نخاعی عیادت و با خانواده شهید کریم خیرالهی دیدار کرد.

عیادت استاندار ایلام از جانباز قطع نخاعی
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام روز گذشته در دیدار با جانباز قطع نخاعی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را یک سعادت بزرگ خواند و اظهار کرد: حقیقتاً دیدار با چنین خانواده‌هایی که از جان عزیزترین کسان خود گذاشته‌اند را هم وظیفه خود به‌عنوان یک خدمتگزار می‌دانم و هم اینکه یک عهد و پیمان دیگر برای ادامه راه این عزیزان است.
استاندار ایلام در این دیدار جانبازان را یادگاران دوران دفاع مقدس خطاب کرد و گفت: صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی رزمندگان اسلام در ادوار مختلف مخصوصاً جنگ 8 ساله تحمیلی است.
وی در پایان همه مسئولان را ملزم به تکریم خانواده شهدا و ایثارگران دانست و ادامه داد: مسئولان باید از هر فرصتی برای تکریم این عزیزان استفاده کنند‌.
در این دیدار ضمن تکریم خانواده شهید خیرالهی گفت: ایلامی‌ها به معنای واقعی نماد ایثار و شهادت در ایران هستند و از این بابت همه مدیون این مردمان بزرگ هستیم‌.
استاندار ایلام در ادامه با عنوان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران باعث تقویت روحیه مسئولان می شود، گفت: برای تدام راه شهدا بایست در مسیری که آن‌ها برای تداوم آن فداکاری کرده‌اند، گام برداشت‌.
وی گفت: تکریم خانواده معظم شهدا حداقل کاری است که ما مسئولان می‌توانیم در مقابل جانفشانی آنان انجام دهیم.
انتهای پیام
captcha