مشارکت پلیس گیلان در ساخت ۱۴ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه
کد خبر: 3782364
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

مشارکت پلیس گیلان در ساخت ۱۴ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

گروه اجتماعی ـ سرپرست اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به حضور پرشور کارکنان انتظامی این استان در اقدامات خداپسندانه برای ساخت ۱۴ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه، بر مشارکت در برنامه‌های فرهنگی ـ مذهبی و توسعه حرم مطهر حضرت فاطمه اخری(س) تأکید کرد.

مشارکت پلیس گیلان در ساخت 14 واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاهبه گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان امروز، 29 دی‌ماه در جلسه بازنگری طرح توسعه حرم حضرت فاطمه اخری(س‌) ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی  ـ مذهبی و اقدامات انجام شده برای اجرای طرح توسعه حرم، بر مشاركت تمامی رده‌ها به‌ویژه یگان‎های مسلح در این طرح تأكید كرد.

وی با بیان اینكه فعالیت‌های داوطلبانه پیوندهای اجتماعی را تقویت می‌كند، افزود: كارهای داوطلبانه سبب می‌شود تا ارزش‌های انسانی و غیر‌مادی در جامعه تقویت شود.

در ادامه این جلسه سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، سرپرست اجتماعی پلیس گیلان ضمن اشاره به حضور پرشور كاركنان انتظامی استان گیلان در اقدامات خداپسندانه برای ساخت 14 واحد مسكونی برای زلزله‌زدگان كرمانشاه و كمک به ساخت صحن حضرت زهرا(س) در حرم امیرالمؤمنین(ع)، بر آمادگی كاركنان انتظامی برای مشاركت در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و توسعه حرم مطهر حضرت فاطمه اخری(س) تأكید كرد.

وی افزود: با توجه به جایگاه معنوی حضرت فاطمه اخری(س) ‌بین مردم و مؤمن و متدین گیلان به‌ویژه شهر رشت، باید از این فرصت برای تقویت و اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی استفاده كرد.

یادآور می‌شود، فاطمه اخری(س) دختر چهارم امام موسی كاظم(ع) است كه پس از شهادت پدر بزرگوارش بر اثر ظلم و جور حكومت عباسی به دیلمان سفر كرد و در سن 24 سالگی به علت بیماری درگذشت.

انتهای پیام

captcha