چهلمین سالگرد انقلاب؛ فرصتی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب
کد خبر: 3782435
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

چهلمین سالگرد انقلاب؛ فرصتی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را فرصت خوبی برای آشنا ساختن نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.

چهلمین سالگرد انقلاب ؛فرصتی برای آشنا ساختن نسل جوان با آرمان‌های انقلاب

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان صبح امروز، 29 دی در نشست فصلی روحانیان مستقر شاهرود و میامی از روحانیان مستقر در روستاهای استان خواست تا با برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم، دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.

وی بر ضرورت تفکیک ایام‌الله دهه فجر و سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید کرد و گفت: باید تلاش‌های وافر صرف برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شود و همه باید در میدان حاضر باشند و گرامی‌داشت انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شکری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: روحانیان مستقر نمونه بارز جهادگران دینی در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند‌ که در این راستا همه از مشکلات تبلیغ و همچنین حوزه مناطق محروم و روستایی مطلع هستیم اما باید با عزم جهادی و تفکر انقلابی در راستای رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه روحانیان مستقر نمونه بارز جهاد‌گران دینی در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند، ابراز کرد: همه از مشکلات تبلیغ و همچنین حوزه مناطق محروم و روستایی مطلع هستیم اما باید با عزم جهادی و تفکر انقلابی در راستای رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی کوشا باشیم.

انتهای پیام

captcha