تشریح برنامه‌های قرآنی چهلمین سالگرد انقلاب در کرمانشاه
کد خبر: 3782446
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

تشریح برنامه‌های قرآنی چهلمین سالگرد انقلاب در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از برگزاری 40 برنامه قرآنی در ایام دهه فجر در استان خبر داد و گفت: قصد داریم تا در این برنامه‌ها دستاوردهای قرآنی این دوران را تبیین و تعریف کنیم.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری جلسه تشریح برنامه‌های قرآنی چهلمین سالگرد انقلاب در سالن جلسات تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری 40 برنامه قرآنی در ایام دهه فجر در استان خبر داد.
وی با تأکید بر تبیین دستاوردهای قرآنی نظام افزود: نهادینه شدن فعالیت‌های قرآنی نشانگر اهمیت این فعالیت‌ها از دید جامعه و مسئولان است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه به تشریح برخی از برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در استان پرداخت و گفت: در این ایام 20 محفل انس با قرآن شامل 6 محفل در کرمانشاه و در شهرستان‌های استان هر کدام یک محفل برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدی به برگزاری مراسم تکریم از فعالان قرآنی هر شهرستان اشاره کرد و افزود: 4 نفر از فعالان قرآنی هر شهرستان در این ایام تجلیل خواهند شد.
وی تصریح کرد: در ایام دهه فجر امسال جشنواره قرآنی کودک در شهرستان‌های کرمانشاه، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و کنگاور برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه به برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در دو شهرستان کرمانشاه و سنقر در این ایام برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: هدف از تشریح و تبیین برنامه‌های قرآنی در طول این ایام به‌منظور تبیین قرآن برای افراد جامعه به‌ویژه نسل جوان است.
انتهای پیام

captcha