نشست شورای دبیران اقامه نماز ادارات چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3782491
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

نشست شورای دبیران اقامه نماز ادارات چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری چهارمین نشست شورای دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

برگزاری چهارمین نشست شورای دبیران اقامه نماز ادارات چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: این نشست ساعت 9 صبح روز یکشنبه، 30 دی‌ماه جاری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار می‌شود.
وی برنامه‌ریزی جهت نظارت و ارزیابی اقامه نماز در ادارات استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این نشست خواند و افزود: در این راستا با دبیران اقامه نماز هم‌اندیشی شده و فعالیت‌های ستاد اقامه نماز نیز بررسی می‌شود.
کریمی از ارائه طرح ساماندهی ائمه جماعات ادارات استان در این نشست خبر داد و اظهار کرد: با توجه به برگزاری نمازهای جماعت در ادارات استان طرحی برای ساماندهی ائمه جماعات نیز مطرح می‌شود تا در صورت موافقت تصویب شود.
مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشنواره مهدویت در فضای مجازی در استان، خاطرنشان کرد: اهداف و برنامه‌های برگزاری این جشنواره نیز در چهارمین نشست شورای دبیران اقامه نماز ادارات استان تبیین می‌شود.
انتهای پیام

captcha