ثبت‌نام ۲ هزار لرستانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3782620
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

ثبت‌نام ۲ هزار لرستانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان از ثبت‌نام دو هزار لرستانی در هفدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن خبر داد.

ثبت‌نام 2 هزار لرستانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآنمنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، همزمان با سراسر کشور در استان لرستان، گفت: به افرادی که در این آزمون حائز رتبه شوند مدرک رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.
وی با بیان این‌که ثبت‌نام در این آزمون از دهم دی‌ماه سال‌جاری آغاز شده و تا پنجم بهمن‌ماه ادامه دارد، تصریح کرد: این آزمون در 18 رشته تخصصی شامل هشت رشته حفظ قرآن‌کریم، هفت رشته مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) و سه رشته آموزش‌های الکترونیکی، برگزار می‌شود.
احمدی با تاکید بر این‌که این آزمون به‌صورت هم‌زمان در روز پنج‌شنبه، نهم اسفندماه سال‌جاری، در سراسر کشور و به تبع آن در لرستان برگزار می‌شود، افزود: تاکنون حدود دو هزار لرستانی برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، با اشاره به این‌که در آزمون سال‌جاری تاکنون مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جزء مؤسسات برتر کشور در ثبت‌نام قرآن‌آموزان است، بیان کرد: لرستان در شش دوره اخیر آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآنکریم رتبه‌های اول تا ششم کشوری را کسب کرده است.

انتهای پیام

captcha