رفع مشکلات ایثارگران وظیفه همه دولتمردان است
کد خبر: 3782625
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

رفع مشکلات ایثارگران وظیفه همه دولتمردان است

گروه اجتماعی ـ استاندار اردبیل گفت: ایثارگران مبلغان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که رفع نیاز‌ها و مشکلات آنها، وظیفه همه دولت مردان است.

رفع مشکلات ایثارگران، وظیفه همه دولتمردان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل روز گذشته، ۲۹ دی‌ماه در جلسه شورای هماهنگی امورایثارگران استان اردبیل در محل استانداری که با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید و امورایثارگران و همچنین رؤسای اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها برگزار شد، تصریح کرد: ایثارگران مبلغان فرهنگ ایثار و شهادت و انقلاب اسلامی در جامعه هستند که رفع نیاز‌های آن‌ها وظیفه همه دولت مردان است.
وی افزود: درجوامع مختلف، دولت‌ها به افرادی که برای دفاع از وطن و آرمان‌های انسانی مبارزه کردند ارزش واحترام خاصی قائل هستند و در فرهنگ ما که ایثار و شهادت جز بزرگترین جهاد‌ها است باید دولت مردان بدون منت خدمات ارزنده‌ای را به این قشر ارائه دهند.
بهنام‌جو تصریح کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایثارگران که در بطن جامعه و با مردم در ارتباط هستند باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برای مردم تشریح کنند.
وی گفت: ۴ هزار نفر در سال‌های گذشته از دستگاه‌های اجرایی بازنشسته شده اند که متأسفانه مقابل هیچ گونه مجوز جایگزینی داده نشده است.
بهنامجو افزود: امسال واحد‌های تولیدی زیادی که غیر فعال بودند به چرخه تولید اضافه شده اند که در این زمینه می‌توان به فعال شدن ۱۱۵ کارگاه تولیدی در بخش خصوصی توسط جهاد کشاورزی اشاره کرد.
وی گفت: واگذاری کشت وصنعت مغان به شرکت فعال و توانمند زمینه اشتغال ۲ هزار نفر را فراهم کرده است که استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال مبنای کار قرار گرفته است.
انتهای پیام

captcha