‌انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جدید؛ معیار اصلی نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله
کد خبر: 3782687
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

‌انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جدید؛ معیار اصلی نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: معیار اصلی برپایی نمایشگاه دستاورد‌های چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در استان انتقال مفاهیم و عملکرد آن به نسل جوانان است.

معیار اصلی نمایشگاه، انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جدید استبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، شفیع شفیعی، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل روز گذشته، ۲۹ دی‌ماه در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: بحث پروژه دستاورد‌های انقلاب اسلامی یک دیدگاه و طرح ملی است و در سراسر کشور به‌صورت باشکوه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نسل جدید باید دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را در مقایسه با گذشته لمس کنند، افزود: در این نمایشگاه باید تمام توان خود را جهت جذب مخاطب و اطلاع‌رسانی دقیق و با رویکرد فرهنگی و اجتماعی به‌کار گیریم.
شفیعی افزود: ماکت پروژه‌های شاخص که انقلاب عظیمی در بحث اقتصاد و توسعه ایجاد کرده توسط دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در این نمایشگاه به شکل هنرمندانه و هوشمندانه رونمایی می‌شود.
وی از رونمایی نماد نمایشگاه انقلاب اسلامی در استان اردبیل خبر داد و افزود: که این نماد توسط عوامل شهرداری طراحی شده و در ایام برپایی نمایشگاه با حضور مسئولان رونمایی می‌شود.
شفیعی با تأکید بر اینکه باید افراد مطلع از دستاورد دستگاه‌های اجرایی در غرفه‌ها به‌عنوان مسئول حضور داشته باشند، گفت: در ایام برپایی نمایشگاه معاونان و مدیران کل باید به عنوان مدیر پاسخگو حضور داشته باشند.
مدیرکل اجتماعی استانداری اردبیل افزود: در کنار این نمایشگاه غرفه‌های اطلاع‌رسانی، مصاحبه با مسئولان، رادیو نمایشگاه، ایستگاه نقاشی و... به‌صورت فوق‌العاده دایر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه باید همه جوانب احتیاط رعایت شود، گفت: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در واقع نماد کلی اداره متبوعه هستند و باید در شان و جایگاه اداره خود با مردم و مراجعان به غرفه‌ها برخورد کنند.
شفیعی زمان افتتاح این نمایشگاه را ۱۲ بهمن اعلام کرد و افزود: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته زمان بازدید از این نمایشگاه که در زیرزمین مصلی اردبیل برگزار می‌شود، قبل از ظهر از ساعت ۹الی ۱۲ و بعد از ظهر‌ها از ساعت۱۶لغایت ۱۹ خواهد بود.
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در پایان اظهار کرد: اداراتی که قادر به ارایه خدمات رایگان و حذف بروکراسی موجود هستند، حتماً با هماهنگی و برنامه‌ریزی ارائه خدمات می‌کنند.
انتهای پیام

captcha