مسابقات فرهنگی و هنری؛ تمرین مشارکت اجتماعی در دانش‌آموزان
کد خبر: 3782709
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

مسابقات فرهنگی و هنری؛ تمرین مشارکت اجتماعی در دانش‌آموزان

گروه اجتماعی- مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن و عترت باعث تمرین مشارکت اجتماعی و جامعه‌پذیری در دانش‌آموزان می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، عباسعلی دانافر، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، روز گذشته، 29 دی‌ماه در جلسه کارگروه مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن و عترت زیباترین جلوه‌های اجرایی کردن سند تحول بنیادین را برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن و عترت دانست و اظهار کرد: در این مسابقات در کنار انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری تمرین مشارکت اجتماعی و جامعه پذیری نیز در دانش آموزان صورت می‌گیرد.
دانافر افزود: در این مسابقات شاهد خلق صحنه‌های زیبا و ظهور خلاقیت‌های دانش‌آموزان هستیم و وظیفه ما حمایت از این دانش‌آموزان است.
علی دهقان بهاء‌آبادی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز بیان کرد: وظیفه ما در آموزش و پرورش همراهی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مسابقه‌های دانش‌آموزی است.
دهقان بهاء‌آبادی گفت: مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و عترت دانش‌آموزی به ترویج رقابت‌های گروهی در آموزش و پرورش، سالم‌سازی و مواجهه دانش‌آموزان به آسیب های اجتماعی کمک می‌کند.
علی سرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست به تشریح مسابقات و نحوه اجرای آن در سال تحصیلی جاری پرداخت.
یادآور می‌شود مدیرکل، معاون توسعه منابع و پشتیبانی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان یزد در پایان این جلسه در سامانه طرح حفظ جزء سی‌ام قرآن ثبت نام کردند.

انتهای پیام

captcha