رونمایی از کتاب اطلاعات قرآنی در خرم‌دره
کد خبر: 3782729
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

رونمایی از کتاب اطلاعات قرآنی در خرم‌دره

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر کتاب اطلاعات قرآنی در شهرستان خرم‌دره رونمایی می‌شود که شامل ۱۳۹۷ معمای قرآنی است.

رونمایی از کتاب اطلاعات قرآنی در خرم‌درهبه گزارش ایکنا از زنجان، لیلا صباغی، رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره شنبه، 29 دی‌ماه در جلسه انجمن کتابخانه‌های این شهرستان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی نیز از برکات انقلاب بی‌بهره نبوده است تا جایی که شاهد افزایش کمی و کیفی در تمام عرصه‌های کتاب‌خوانی بعد از انقلاب بودیم.
وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی، تصریح کرد: از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان، برگزاری مسابقات مختلف، نمایش کتب انقلابی در کتابخانه‌های شهرستان، حضور در مدارس و معرفی کتاب‌های انقلابی و دیدار با خانواده معظم شهدا اشاره کرد.
صباغی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام رونمایی از کتاب اطلاعات قرآنی است، اظهار کرد: این کتاب شامل ۱۳۹۷ معمای قرآنی است که در مرحله اخذ مجوز برای رونمایی قرار دارد.
این مسئول با تأکید بر ضرورت بها دادن به فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه، یادآور شد: گسترش فرهنگ مطالعه کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد که برای موفقیت در این حوزه همه ارگان‌ها باید با نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان همکاری لازم را داشته باشد.
انتهای پیام
captcha