برگزاری ۱۰ جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3782775
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

برگزاری ۱۰ جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ۱۰ جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در بهمن‌ماه و اسفندماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

برگزاری 10 جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در خراسان‌جنوبی

حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به‌منظور ایجاد شور و نشاط قرآنی در بین کودکان و نوجوانان، در ۱۰ شهرستان استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم بین دو تا سه هزار از کودکان و نوجوانان در این جشنواره شرکت کنند، افزود: این جشنواره در دو بخش گروهی و انفرادی برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: بخش گروهی شامل؛ رشته‌های نمایش، سرود با مضامین انقلابی، بخش قرآنی و مذهبی و بخش انفرادی شامل حفظ ۱۲ سوره پایانی قرآن است.
سلمانی با بیان اینکه برای برگزاری این برنامه، بیش از ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته‌شده است، افزود: این جشنواره در بهمن‌ماه و اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان طی سال گذشته در شهرستان‌های استان برگزار شدف خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام تا ۱۲ بهمن‌ماه جاری در مراکز پیش‌دبستانی اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha