ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت سازمان بهزیستی تا ۱۵ بهمن ادامه دارد
کد خبر: 3782842
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت سازمان بهزیستی تا ۱۵ بهمن ادامه دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهزیستی استان قم از ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت این سازمان خبر داد و گفت: ثبت نام از علاقه‌مندان تا ۱۵ بهمن‌ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت سازمان بهزیستی آغاز شدحسینعلی اکرامی، مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهزیستی استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: ثبت‌نام  جشنواره قران و عترت که به همت سازمان بهزیستی استان قم برگزار می‌شود، آغاز شده‌ است.

وی افزود: جامعه هدف بهزیستی از جمله معلولان، نابینایان، بچه‌های بی‌سرپرست، کودکان و مدیران و مربیان مهدکودک،  زنان سرپرست خانواده و سالمندان بالای 60 سال هستند که می‌توانند برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت سازمان بهزیستی ثبت‌نام کنند.

مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهزیستی استان با اشاره به رشته‌های این مسابقات بیان کرد: قرائت در دو گروه تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن در چهار بخش حفظ پنج، 10، 20 و حفظ کل قران کریم، اذان‌گویی، خوشنویسی، تحقیق و پژوهش،  دل‌نوشته‌های ادبی و نقاشی کودکان از رشته‌های این جشنواره است.

وی با بیان اینکه رشته نقاشی کودک برای بچه‌های زیر 10 سال است، ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در رشته‌های فوق تا 16 روز آینده(15 بهمن) برای ثبت نام در جشنواره قرآن و عترت مهلت دارند.

وی در پایان از حضور یک نماینده قمی در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن نابینایان جهان خبر داد و اظهر کرد: احمد دباغ در رشته قرائت قران کریم موفق به کسب رتبه اول در مسابقات کشوری حفظ و قرائت قران شد و به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن نابینایان جهان که در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

انتهای پیام

captcha