یادواره مربیان آسمانی سپاه البرز برگزار شد
کد خبر: 3782851
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

یادواره مربیان آسمانی سپاه البرز برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد ـ نخستین یادواره تخصصی ۵۴ شهید رسته آموزش سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد.

یادواره مربیان آسمانی سپاه البرز برگزار شد

به گزارش ایکنا از البرز، سیدیوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز امروز، 30 دی‌ماه در یادواره مربیان آسمانی که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، اظهار کرد: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مربیانی را در سپاه و بسیج داریم که جز بهترین مربیان دنیا محسوب می‌شوند.
وی آموزش را جز مسائل لاینفک زندگی انسان از بدو خلقت دانست و گفت: نخستین موضوعی که در آموزش، مربی و مربیگری به ذهن انسان خطور می‌کند آیه شریفه «اقراء باسم ربک الذی خلق» است.
این مسئول در ادامه به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: وظیفه آموزش در دوران دفاع مقدس را تعدادی از بسیجیان و سپاهیان جوان برعهده داشتند که با کمترین تجهیزات آموزشی جنگ را اداره کردند.
مولایی بیان کرد: این جوانان آموزش را در کنار شجاعت، ایثار، صبر و صلابت قرار دادند و به بهترین شکل ممکن در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: این جوانان و مربیان سختگیر، سخت‌کوش، مؤمن، متوکل و حریص به یاد دادن بودند برای همین توانستند از جنگ هشت ساله دفاع مقدس که تمام قدرت‌های جهان را در مقابل داشتند پیروز شوند.
وی با اشاره به اینکه این جوانان که با جان و دل کار بزرگی را شروع کردند، ایثار و گذشت داشتند، گفت: امروز هم جوانان باید با الگو گرفتن از آن‌ها مسیر عزت و اقتدار کشور را هموار کنند.
نخستین یادواره تخصصی 54 شهید رسته آموزش سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
انتهای پیام

captcha