فرهنگ قرآنی در مدارس ترویج شود
کد خبر: 3782863
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

فرهنگ قرآنی در مدارس ترویج شود

گروه فرهنگی ـ امام جمعه کرج با اشاره به اینکه امور تربیتی در مدارس ضعیف و کم‌رنگ است، گفت: باید فرهنگ قرآنی در مدارس ترویج شود.

فرهنگ قرآنی در مدارس ترویج شود

به گزارش ایکنا البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج امروز، 30 دی‌ماه در همایش بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش استان البرز که در کانون امام علی(ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: در شورای آموزش و پرورش استان البرز باید دستورالعمل لازم برای توسعه مسائل تربیتی از نظر کمی و کیفی در مدارس صادر ودر دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه با پرنگ شدن مسائل تربیتی تحول عظیمی در جامعه به وجود می‌آید، افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را شورای آموزش و پرورش عملیاتی کند زیرا مهم‌ترین کار این شورا عملیاتی کردن این سند است.
این مسئول بیان کرد: سند 2030 سندی است که برخلاف مقررات ماست اما با زبان‌چرب و شیرین هنوز در برخی از مدارس شاهد اجرای آن هستیم و افرادی هستند که این راه را می‌روند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز، مباحث تربیتی در مدارس را جدی دانست و تصریح کرد: امور تربیتی در مدارس ضعیف و کم‌رنگ است و باید فرهنگ قرآنی در مدارس نشر یابد زیرا هجمه اطلاعات غلط در فضای مجازی بالاست چون می‌خواهند همه چیز را از بین ببرند.
حسینی‌همدانی بیان کرد: باید از نورافکن‌های هدایت‌گرانه چون رفعت و کمال حضرت زهرا(س) در مسائل تربیتی فرزندان در خانه و مدرسه استفاده کرد.
انتهای پیام

captcha