رسانه‌ها در اربعین سنگ‌‌تمام گذاشتند
کد خبر: 3782867
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

رسانه‌ها در اربعین سنگ‌‌تمام گذاشتند

گروه اجتماعی ـ استاندار ایلام از تلاش رسانه‌ها در انعکاس رویداد مهم پیاده‌روی اربعین تقدیر کرد و گفت: رسانه‌ها در اربعین سنگ‌تمام گذاشتند.

رسانه‌ها در اربعین سنگ تمام گذاشتند
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز، 30 دی‌ماه در مراسم اختتامیه‌ دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ رسانه، اظهار کرد: رسانه‌های استان در اربعین سنگ‌تمام گذاشتند و در دیگر زمینه‌ها در ارائه به موقع اطلاعات تلاش قابل تقدیری دارند.
وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از مدیران آن‌گونه که کار کرده‌اند، اطلاع‌رسانی نمی‌کنند، تصریح کرد: نتیجه‌‌ چنین رویکردی این است که در برخی موارد عملکرد بسیار عالی داشتیم اما در ارزیابی‌ها این عملکردها دیده نمی‌شود.
استاندار ایلام گفت: اعتبارات ارزی خوبی در زمینه‌ میادین مشترک نفتی و پتروشیمی دهلران جذب شده است و لازم است همه‌ی مدیران و روابط‌عمومی‌ها در ارتباط گرقتن با رسانه‌ها به درستی عملکرد خود را برای جامعه تبیین کنند که برای رسیدن به این هدف دستگاه‌ها لازم است که از مجموعه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی قوی و قدرتمندی برخوردار باشند.
سلیمانی‌دشتکی گفت: برخی گزارشات از جمله اینکه «استان ایلام از لحاظ هزینه خانوار جزء ۵ استان اول کشور است» و «در زمینه کسب و کار نیز جزء سه استان ضعیف کشور است»، غیرکارشناسی است و مشکل این گونه آمارها و گزارش‌ها، رسانه ها نیستند، بلکه مشکل از نحوه گزارش‌دهی دستگاه‌های اجرایی است .
وی با اشاره تلاش برخی دستگاه‌ها برای بیان عملکرد در قالب بازدید خبرنگاران، تأکید کرد: این بازدیدها هم باید برنامه‌ریزی شده و دقیق و با حضور همه‌ اصحاب رسانه باشد.
سلیمانی‌دشتکی در ادامه به دستاوردهای 40 سالگی نظام پرداخت و گفت: در 40 سالگی نظام هستیم و همه باید گفتار و کردار و عملکرد با وحدت و برادری و همبستگی بیشتر پخته‌تر از گذشته عمل کنیم.
استاندار ایلام ادامه داد: رسانه‌ها در این ایام به دستاوردهای نظام و انقلاب بپردازند و نقش خطیر خود را همچون گذشته به نمایش بگذارند.
انتهای پیام
captcha