مسئولان بدانند؛ برای آرامش درونی جامعه باید هزینه کنیم
کد خبر: 3782940
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

مسئولان بدانند؛ برای آرامش درونی جامعه باید هزینه کنیم

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار زنجان به تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب بر اساس اسناد تأکید کرد و گفت: مسئولان بدانند مدیریت در سال 97 متفاوت است و برای آرامش درونی جامعه باید هزینه کنیم.

مسئولان بدانند؛ برای آرامش درونی جامعه باید هزینه کنیمبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی امروز 30 دی‌ماه در چهارمین جلسه شورای راهبری و سیاست‌گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز آمریکا و تمام کشورهای متحد این کشور اذعان دارند که حداکثر فشار را به جمهوری اسلامی داشته‌اند اما توطئه‌های‌شان در طول چهار دهه بی‌اثر بوده ‌است.
وی تهدید اجتماعی را بزگترین توطئه دشمن در عصر حاضر دانست و گفت: به‌طور مثال دشمن عنوان می‌کند ایران به اندازه جمعیت کشورش پیشرفت نکرده ‌است اما این در حالی است که بر اساس آمار ارائه شده از سوی سازمان ملل، ایران در بسیاری از عرصه‌ها جایگاه قابل توجهی دارد.
استاندار زنجان به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با ارائه اسناد تأکید کرد و افزود: بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی سازمان ملل ایران یک درصد جمعیت جهان را دارا است اما ۷ درصد منابع جهان را در اختیار دارد.
وی ادامه داد: این کشور در حوزه انتشار کتاب در جایگاه نهم، در امید به زندگی رتبه هفتم، در تولید آهن رتبه ۸، در صنعت فولاد رتبه ۱۷، در آلومینیم رتبه ۱۸، در صنعت هواپیمایی رتبه ۱۰، در بخش ذخایر گاز طبیعی رتبه ۲ و در تولید برق رتبه ۶ جهان را دارد.
حقیقی تصریح کرد: ایران علاوه بر این ظرفیت‌ها، از یک ظرفیت عظیم به‌نام ولایت‌فقیه و مردم همیشه در صحنه برخوردار است که در جهان بی‌بدیل است و امسال با حضور در راهپیمایی ۲۲ اقتدار و ایستادگی ملت را به رخ جهانیان خواهد کشید.
وی، رمز پیروزی انقلاب و موفقیت امروز نظام را در تبیین درست سیاست‌ها در جامعه و ایجاد غرور و امید در نسل جوان دانست و گفت: ریشه اصلی مشکلات کشور، شیطنت دشمنان نظام است، امروز ما مسئولان وظیفه داریم انضباط کلامی و رفتاری داشته باشیم که این امر موجب ایجاد آرامش اجتماعی خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان زنجان تأکید کرد: همه مدیران و مسئولان باید بدانند مدیریت سال ۹۷ با سایر سال‌های متفاوت است، زیرا امروز باید برای مردم و آرامش درونی جامعه هزینه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از فضایی که در ایام‌الله دهه‌فجر ایجاد می‌شود هیچ کسی حق سوء استفاده ندارد؛ چراکه امروز زمان سوء استفاده برای انتخابات نیست، بلکه زمان اتحاد، انسجام و ایجاد آرامش، امیدواری و ارتقای وحدت است.
انتهای پیام
captcha