فراخوان مرکز قرآن سازمان بسیج دانشجویی برای دریافت محتواهای قرآنی
کد خبر: 3782957
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

فراخوان مرکز قرآن سازمان بسیج دانشجویی برای دریافت محتواهای قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با هدف تجمیع دانشجویان دغدغه‌مند در عرصه قرآن و عترت فراخوان ثبت‌نام را برای فعالیت در عرصه‌های مختلف اعلام کرده است.

فراخوان مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی برای تولید محتوای قرآنی

به گزارش ایکنا؛ مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی، فراخوان تولید محتوا در عرصه‌های مختلف را اعلام کرده و از دانشجویان دغدغه‌مند و مستعد با روحیه جهادی در زمینه‌های مختلف دعوت به عمل آورده است.
از جمله این زمینه‌ها می‌توان به قرائت قرآن کریم و تواشیح، طراحی سایت و نرم‌افزار، طراحی نشریه و‌ محتوا، کلیپ‌سازی، تئاتر و بازیگری، فعال فضای مجازی، پژوهشگری و فعال اقتصادی و ... اشاره کرد.
اهدافی که برای این فراخوان در نظر گرفته شده است، تجمیع دانشجویان دغدغه‌مند در عرصه قرآن و عترت، تولید محتوا و شناساندن ابعاد مختلف قرآن در تمامی زمینه‌ها به اقشار مختلف، نگاه بدیع و جدید به فعالیت‌های قرآنی با رویکرد هم‌افزایی نیروها و تشکل‌های مرتبط قرآنی و ... است.
علاقه‌مندان می‌توانند تا 12 بهمن‌ماه با مراجعه به پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها یا مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی و یا ارتباط از طریق شماره 09153353549 برای حضور در این فراخوان اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام

captcha