ضرورت گسترش فضا و کیفیت خدمات درمانی در کرمان
کد خبر: 3782960
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۱
پورابراهیمی تأکید کرد:

ضرورت گسترش فضا و کیفیت خدمات درمانی در کرمان

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایین بودن آمار تخت‌های بیمارستانی استان کرمان نسبت به میانگین کشوری گفت: گسترش فضا و کیفیت خدمات درمانی در استان ضروری است.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیروز یکشنبه، 30 دی در حلشیه بازدید از بیمارستان سیدالشهداء کرمان گفت: ارائه خدمتی که در این مجموعه درمانی به نیروهای ناجا و سایر مردم انجام می‌شود با توجه به کسری تخت‌های بیمارستانی که در استان با آن مواجه هستیم عملا کمک به دولت است در حالی که ناجا ذاتاً ماموریتی در حوزه درمانی ندارد.
وی به لزوم گسترش فضای درمانی و کیفیت خدمات درمانی در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموعه از کارهای مطلوب و نوآوری‌های جدیدی در بیمارستان سیدالشهداء شکل گرفته که قابل تقدیر است و مردم هم از خدمات ارائه شده ابراز رضایت دارند .
پورابراهیمی به ارائه 27 هزار مورد خدمات سرپایی در بیمارستان سیدالشهداء به صورت ماهانه اشاره داشت و بیان کرد: وسعت کار و خدمات و حجم ظرفیت خدمات را می‌توان افزایش داد و ما نیز در مجلس آمادگی کامل را برای همراهی مجموعه ناجا در این زمینه داریم.
وی اظهارکرد: ناجا می‌تواند در تدارک برنامه‌ای 20 ساله یک سایت بیمارستانی جامع را در استان ببیند و دیگر مجموعه‌ها از جمله توانبخشی و ... را به صورت بیمارستانی جامع جنوب شرق را وارد کند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در کرمان به شدت به افزایش تخت‌های بیمارستانی نیاز داریم ضمن اینکه جنوب‌شرق کشور را هم می‌تواند پوشش دهد.
انتهای پیام

captcha