پرداخت بسته حمایتی مستمری‌بگیران بیمه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3782963
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

پرداخت بسته حمایتی مستمری‌بگیران بیمه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد از واریز بسته حمایتی مستمری‌بگیران صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر این استان خبر داد.

پرداخت بسته حمایتی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی  کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، عیسی کریمی، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان روز گذشته، 30 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به صورت یکسان برای ۵۰۰ خانوار مستمری‌بگیر این صندوق در استان واریز شد.
وی افزود: این مبلغ به‌صورت مستقیم به حساب این خانوار‌ها واریز شده و با حذف تراکنش بانکی ۸۸۰۰۲۴‌، آن‌ها می‌توانند از طریق کارت شتاب و بدون مراجعه به بانک از حساب خود برداشت کنند.
این مدرس درس کارآفرینی در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه از بدو تاسیس و راه‌اندازی این صندوق در استان تاکنون ۲۳ هزار خانوار روستایی، عشایری و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت عضو این صندوق شده‌اند، اضافه کرد: به این افراد بیمه بازنشستگی، از کارافتادگی و فوتی تعلق می‌گیرد.
کریمی حداقل و حداکثر سن برای عضو شدن در این صندوق را به ترتیب ۱۸ و ۵۰ سال اعلام کرد و یادآور شد: متولدین دی‌ماه ۱۳۴۲ تا پایان امروز مهلت دارند برای عضو شدن در این صندوق نام نویسی کنند.
وی تصریح کرد: متولیدن بهمن ماه سال ۱۳۴۲ نیز تا بهمن‌ماه امسال فرصت دارند با مراجعه به بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و دفاتر کارگزاری این صندوق در شهرستان مربوطه نام نویسی کنند.
مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حداقل سهم دولت برای بیمه کردن مشمولان این صندوق ۴۸۰ و حداکثر یک میلیون و هشتاد هزار تومان در سال است.
انتهای پیام

captcha