اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در خوزستان
کد خبر: 3782999
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در خوزستان

گروه فرهنگی ـ معاون هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در خوزستان

ناصر چنانی معاون هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

وی اظهار کرد: در این برنامه فیلم‌های بخش سودای سیمرغ در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به صورت همزمان اکران خواهد شد. در کنار آن، نشست‌ها، کارگاه‌ها و جلسات نقد و بررسی فیلم‌های اکران شده در طول مدت برگزاری برنامه ریزی شده است.

چنانی با بیان اینکه در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امسال در استان خوزستان 12 تا 14 فیلم اکران خواهد شد، اعلام کرد: 12 تا 22 بهمن زمان برگزاری این جشنواره در استان است. روزهای 19 و 20 بهمن با توجه به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اکران فیلم نخواهیم داشت.

معاون هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان گفت: به زودی اسامی فیلم‌ها، قیمت و محل دریافت بلیت اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

captcha