شناخت سبک زندگی حضرت زهرا(س) در نرم‌افزار «سوگ کوثر»+ دانلود
کد خبر: 3783019
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

شناخت سبک زندگی حضرت زهرا(س) در نرم‌افزار «سوگ کوثر»+ دانلود

‌گروه فناوری اطلاعات ــ نرم‌افزار اندرویدی سوگ کوثر اطلاعات جامعی در مورد سبک زندگی علمی و عملی حضرت زهرا(س) در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

به گزارش ایکنا؛ نرم‌افزار اندرویدی سوگ کوثر با همکاری شرکت ایرانسل و پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شده و در 8 فصل، اطلاعات جامعی در مورد سبک زندگی علمی و عملی حضرت زهرا(س) در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گفتنی است متن آیات مربوط به مقام و عظمت حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) به همراه ترجمه، تفسیر و ترتیل، احادیثی از ائمه(ع) در مورد مقام و عظمت حضرت زهرا(س)، همچنین احادیثی از حضرت زهرا در موضوعات مختلف اخلاقی و اجتماعی، فایل صوتی و متنی زیارت‌نامه حضرت، حدیث کساء و خطبه حضرت زهرا(س) ازجمله بخش‌های این نرم‌افزار اندرویدی است.

همچنین پاسخ به سؤالاتی درباره برتری حضرت زهرا(س)، مصحف حضرت زهرا(س)، مکان دفن حضرت، ارائه مقالات منتشرشده با موضوعات گوناگون درباره سبک زندگی و سیره فردی و اجتماعی، و مقام و منزلت حضرت زهرا(س)، اشعار مختلف و مراثی درمورد شهادت حضرت از دیگر محتوای ارائه شده در این نرم‌افزار است.

همچنین در بخش نگارخانۀ نرم‌افزار سوگ کوثر، امکان دسترسی به تصاویر مختلف از مدینه منوره و قبرستان بقیع، صوت فایل‌های مداحی در مورد شهادت حضرت زهرا(س)، سخنرانی، فیلم و نماهنگ، برای کاربر فراهم شده است. این نرم‌افزار، مخصوص کاربرانی است که از سیم کارت ایرانسل استفاده می‌کنند؛ این افراد می‌توانند با ارسال عدد 1 به شماره 738650، نسبت به دریافت رایگان این نرم‌افزار اقدام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرم‌افزار اندرویدی سوگ کوثر، اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

captcha