برگزاری «جشنواره حفظ قرآن» در ارومیه
کد خبر: 3783085
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

برگزاری «جشنواره حفظ قرآن» در ارومیه

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه «جشنواره حفظ قرآن کریم» به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار می‌شود، گفت: ۳۰۰ نفر از حافظان برتز استان در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

برگزاری «جشنواره حفظ قرآن کریم» در ارومیه

سجاد جعفرزاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از برگزاری «جشنواره حفظ قرآن کریم» در ارومیه خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره به‌مناسبت چهل سالگی انقلاب و با حضور ۳۰۰ نفر از حافظان برتر استان در ارومیه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این جشنواره با همکاری تبلیغات اسلامی، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان و جامعةالقرآن استان خواهد بود که در رشته‌های ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم خواهد بود.
جعفرزاده افزود: جشنواره حفظ قرآن کریم در ارومیه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با 17 و 18 بهمن‌ماه سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۲ رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برای بانوان و آقایان به‌صورت مجزا برگزار خواهد شد، بیان کرد: در پایان این جشنواره نیز به ۳ نفر برتر از هر رشته هدایای نقدی و لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.
انتهای پیام

captcha