مزایده‌های سوری؛ تخلف مسئولان شهرداری
کد خبر: 3783101
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
دادستان قزوین خبر داد:

مزایده‌های سوری؛ تخلف مسئولان شهرداری

گروه اجتماعی ـ دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل پرونده برای تخلف مالی برخی از مسئولان شهرداری یکی از شهرهای استان قزوین خبر داد.

مزایده‌های سوری؛ تخلف مسئولان شهرداری یک شهر

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی در خصوص تخلفات برخی از مسئولان شهرداری یکی از شهرستان‌های استان اعلام کرد: شهرداری یکی از شهرستان‌های استان با برگزاری قراردادها و مزایده‌های سوری، مبالغی با واسطه به حساب مدیران و مسئولان شهرداری واریز می‌کرده است.
دادستان مرکز استان عنوان کرد: چون این پرونده در مراحل ابتدایی قرار دارد تا زمانی که حکم قطعی صادر نشده است، نمی‌توانیم درباره آن اطلاع‌رسانی کنیم.
به گفته دادستان عمومی و انقلاب قزوین؛ در این تخلفات، مبالغ هنگفتی به بیت‌المال ضرر وارد و مبالغ کلانی به‌صورت نامشروع به پیمانکاران و اشخاصی که در آن مجموعه حضور داشتند، پرداخت شده است که مصداق تصرف در اموال عمومی محسوب می‌شود.
قاسمی از سازمان بازرسی و بسیج که در جمع‌آوری اطلاعات تخلفات شهرداری به دادستانی کمک کردند، قدردانی کرد.
این مقام قضایی استان همچنین درباره بروز تخلفات در شهرک صنعتی البرز گفت: دستگاه قضایی هنوز در بسیاری از این زمینه‌ها به شکل پرونده ورود نکرده است و در مرحله تحقیقات ابتدایی قرار دارد و در صورت به نتیجه رسیدن، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha