افزایش کیفی آثار مسابقه تولید محتوای معنوی در فضای مجازی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3783110
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

افزایش کیفی آثار مسابقه تولید محتوای معنوی در فضای مجازی در آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی - دبیر شورای عالی اقامه نماز دستگاه‌های استانی اطلاعات و فناوری آذربایجان غربی از افزایش کیفی آثار ارسالی به مسابقه تولید محتوای معنوی با محوریت نماز در فضای مجازی در استان خبر داد و گفت: از بین آثار ارسالی، 21 اثر برگزیده انتخاب شده‌اند.

افزایش کیفی آثار ارسالی مسابقه تولید محتوای معنوی در فضای مجازی در آذربایجان غربی

علی عزت‌الله‌زاده، دبیر شورای عالی اقامه نماز دستگاه‌های استانی اطلاعات و فناوری آذربایجان غربی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: مسابقه تولید محتوای معنوی با محوریت نماز در فضای مجازی، با هدف گسترش فعالیت‌ها در این حوزه برگزار شده که از بین آثار ارسالی، 21 اثر برگزیده انتخاب شده‌اند.
وی افزود: از تعداد 21 اثر برگزیده نیز 11 اثر مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت، امسال افزایش کیفی را در حوزه نرم‌افزارهای محتوای معنوی در فضای مجازی شاهد بودیم.
عزت‌الله‌زاده با اشاره به اهداف این مسابقات بیان کرد: با توجه به اینکه امروزه فضای مجازی بسیار گسترده بوده و بخصوص میان جوانان بسیار مورد استقبال است، در راستای توسعه و ترویج نماز در حوزه فضای مجازی، اقدام به برگزاری این مسابقات کردیم.
وی تأکید کرد: با توجه به کمبود آثار در فضای مجازی در حوزه مذهبی، امید است این مسابقات انگیزه‌ای برای فعالان در این زمینه باشد، تا تولیدات خود را به سمت این مسئله مهم سوق دهند.
انتهای پیام

captcha