تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در قالب «گفتمان‌های دینی» در تویسرکان
کد خبر: 3783128
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در قالب «گفتمان‌های دینی» در تویسرکان

گروه فرهنگی ـ تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب توسط شبکه تبلیغ و اهتمام به فرامین مقام معظم رهبری درخصوص شعار سال در قالب ۱۵۰ جلسه و برگزاری ۶۰ گفتمان دینی در مدارس و حوزه‌های علمیه از جمله برنامه‌های دهه فجر فاطمی است.

تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب؛ در قالب «گفتمان‌های دینی» در تویسرکانحجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی کاروند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متفاوتی در دستور کار خود دارد.
وی افزود: تبیین دستاوردھای 40 ساله انقلاب توسط شبکه تبلیغ و اهتمام به فرامین مقام معظم رهبری درخصوص شعار سال در قالب 150 جلسه و برگزاری 60 گفتمان دینی در مدارس و حوزه‌های علمیه با موضوع ۴۰ سالگی انقلاب از جمله برنامه‌های دهه فجر فاطمی است.
وی از برگزاری 5 جشن محوری انقلاب در مساجد شهرستان، 400 سخنرانی در مساجد و محافل عمومی شهر و روستا توسط روحانیان «هجرت» بلند مدت، مستقر و بومی، تحلیل و دیدار با خانواده‌های شهداء و دیدار با امام جمعه شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.
حجت‌الاسلام کاروند اضافه کرد: گردهمایی سرپرستان هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) با موضوع انقلاب اسلامی، اعزام مبلغ به مدارس، اعزام گروه تبلیغ آویزه کودک و نوجوان از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اعزام مبلغ غيربومی از قم و گردهمایی مبلغان بومی، روحانیان هجرت بلندمدت و مستقر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.
وی گفت: قرائت سوره مبارکه والفجر در مساجد شهری و روستایی در بین‌الصلاتين مغرب و عشا توسط روحانیان طرح هجرت، مستقر و برگزاری مراسم زیارت عاشورا توسط روحانیان و هیئات مذهبی و برگزاری مسابقه قرآن بخوان، جایزه بگیر در مهدهای کودک، از دیگر اقدامات این مجموعه ویژه دهه فجر فاطمی است.

برگزاری مجالس خاطره‌خوانی  انقلابیون در پایگاه‌های محلات
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از توزیع عکس و پوستر در ادارات و مدارس و بین شرکت‌کنندگان در مراسم ۲۲ بهمن، تشکیل ستاد‌های فرعی و برگزاری مراسم دهه فجر توسط روحانیان طرح هجرت و مستقر و شرکت در مراسم غبارروبی گلزار شهدای والامقام شهرستان خبر داد.
حجت‌الاسلام کاروند بیان کرد: برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و برگزاری مجالس خاطره‌خوانی رزمندگان و انقلابیون در پایگاه‌های شورای فرهنگی محلات و سلامت اجتماعی محلات از برنامه‌های دیگر این مجموعه در ایام‌الله دهه فجر است.
وی از پخش فیلم‌های انقلابی (فیلم مردمی عمار) در مساجد دانشگاه‌ها، برگزاری مسابقه داستان‌نویسی شهادت و انقلاب، برگزاری مسابقه عکس دهه فجر بهترین و توزیع کتاب دستاوردهای انقلاب اسلامی بین شبکه تبلیغ همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان اشاره‌ای به آمار ثبت نام کنندگان در جشنواره قرآنی در امتداد نور داشت و عنوان کرد: جشنواره قرآنی در امتداد نور در دو گروه سنی پایین و بالای 12 سال در دو بخش بانوان و آقایان در قالب 16 رشته برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام کاروند ادامه داد: در مجموع 2 هزار و 869 نفر از شهرستان در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند که بیشترین آمار مربوط به رشته نقاشی است که بانوان با هزار و 637 بیشترین سهم در این رشته را دارند.
انتهای پیام

captcha