تشکیل مرکز توانمندسازی کسب و کارهای فناوری در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3783154
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

تشکیل مرکز توانمندسازی کسب و کارهای فناوری در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمیته راهبردی مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپای فناوری در استان خبر داد.

مرکز توانمندسازی کسب و کارهای فناوری در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از تسنیم، سیدشمس‌الدین هاشمی، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد امروز، یکم بهمن‌ماه اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده شورای علمی و فناوری و همچنین کمیته تخصصی ارزیابی شرکت‌های متقاضی استقرار در پارک علم و فناوری راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: نفت، گاز و پتروشیمی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی و گیاهان دارویی، گردشگری و توریسم و صنایع دستی از جمله زمینه‌های فعالیت پارک علم و فناوری در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری استان سال گذشته تاسیس شد، اضافه کرد: خریداری، راه‌اندازی و تجهیز ساختمان مرکزی پارک، خرید نرم‌افزارهای اداری و مالی، اخذ ردیف بودجه‌ای هزینه‌ای، اختصاصی و عمرانی، تدوین اعتبارات مورد نیاز در سال‌های 96 و 97، تدوین اساسنامه و حمایت مادی و معنوی از فناوران مستقر در پارک از جمله فعالیت‌های انجام شده در حوزه زیرساختی است.

هاشمی بیان کرد: در دوسال اخیر کارگاه‌های آموزشی از جمله مهارت‌های بازاریابی، قوانین مالیاتی، ارتباط موثر در هزاره سوم و کارآفرینی، روش‌های بازاریابی و تأمین منابع ویژه کارشناسان و مددجویان گروه‌های همیار برگزار شده است.

وی یادآور شد: همایش استارتاپ و کارآفرینی، مشارکت در برگزاری نهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی مکانیک، مسایقات ملی فناوری و هوافضای جام پایتخت طبیعت و برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری از جمله دیگر اقدامات انجام شده در این مدت دو سال است.
انتهای پیام

captcha