تداوم ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا پنجم بهمن‌
کد خبر: 3783160
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

تداوم ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا پنجم بهمن‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن که از روز دهم دی‌ماه آغاز شده است، تا روز پنجم بهمن‌ماه جاری ادامه دارد.

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌ نام برای حضور در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن که از روز ۱۰ دی‌ماه همزمان در سراسر کشور و از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.
بر همین اساس آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود. همچنین، برای اولین بار در تاریخ آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، همکاری با طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ نیز انجام شده است. در این مشارکت، اجرای طرح بشارت در برنامه‌های آزمون مشترک دستگاه‌های فوق قرار گرفته است.
براساس آنچه در دستورالعمل اجرایی آزمون سراسری حفظ آمده است، آزمون رشته‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، اول و دوم اسفندماه و آزمون رشته‌های کتبی نیز روز پنجشنبه، نهم اسفندماه برگزار می‌شود.
همچنین آزمون رشته‌های شفاهی ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین‌تر و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی روز ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود. روزهای ۱۸ تا ۲۳ اسفندماه نیز آزمون رشته‌های شفاهی ویژه دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شرکت‌کننده در رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم و در مدارس برگزار می‌شود.
مریم قاسم‌احمد، معاون برنامه‌ریزی و آموزش اداره کل برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به آغاز ثبت‌ نام در این آزمون از روز ۱۰ دی‌ماه، در مورد پایان زمان ثبت نام و احتمال تمدید، اظهار کرد: مهلت ثبت نام در این آزمون تا روز پنجم بهمن‌ماه است که در صورت تمدید این زمان، اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام

captcha