۲۰ عنوان مسابقه قرآنی در آموزش و پرورش طارم برگزار می‌شود
کد خبر: 3783165
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

۲۰ عنوان مسابقه قرآنی در آموزش و پرورش طارم برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پروش شهرستان طارم گفت: همزمان با دهه فجر ۲۰ عنوان مسابقه قرآنی در آموزش و پرورش طارم برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان با ارزش‌های اسلام و انقلاب بیشتر انس بگیرند.

۲۰ عنوان مسابقه قرآنی در آموزش و پرورش طارم برگزار می‌شودعبادالله عبادی، معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پروش شهرستان طارم در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان، گفت: این انقلاب حاصل خون هزاران هزار شهید گلگون‌کفن است که جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در راه آزادی میهن از یوغ استعمار فدا کردند.
وی با تأکید بر اینکه دشمنان در طی چندین سال گذشته همواره در تلاش برای ضربه‌زدن به کشورمان بودند، ادامه داد: در حال حاضر دشمنان در جبهه جنگ نرم تلاش می‌کنند عقاید و اعتقادات جوانان و نوجوانان را سست کنند که باید هوشیار بود.
این مسئول با تأکید بر نقش هدایت‌گر قرآن در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انس و الفت دانش‌آموزان با قرآن موجب بیمه آن‌ها در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود.
عبادی با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران چهل برنامه توسط آموزش و پرورش با همکاری سایر ادارات پیش‌بینی شده است، ادامه داد: تلاش بر این است که برنامه‌ها شاداب و پویا و متناسب با نیازهای دانش آموزان و نسل جوان باشد.
وی با اشاره به مهم‌ترین این برنامه‌ها، یادآور شد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری 20 عنوان مسابقه در حوزه قرآن، عترت ونماز، 60 عنوان مسابقه در حوزه فرهنگی و هنری، ده‌ها مسابقه در حوزه ورزشی و مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، جشن‌های انقلاب، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و... اشاره کرد.
انتهای پیام
captcha