پیكر شهید «جهانگیر امیری» در زادگاهش به خاك سپرده شد
کد خبر: 3783167
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

پیكر شهید «جهانگیر امیری» در زادگاهش به خاك سپرده شد

گروه اجتماعی ـ مراسم تشییع و خاكسپاری پیكر شهید جهانگیری امیری، از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در نورآباد ممسنی برگزار شد.

یدالله صادقی، مسئول كانون بسیج رسانه شهرستان نورآباد ممسنی در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بيان اينكه مراسم تشییع و خاكسپاری پیكر شهید «جهانگیر امیری» در این شهرستان برگزار شد، گفت: این مراسم از ساعت 9 صبح امروز، اول بهمن‌ماه از مقابل ساختمان سپاه این شهرستان آغاز و تا میدان مصلی ادامه داشت.
وی افزود: در انتهای این مراسم كه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم متدین و خداجوی شهرستان نورآباد برگزار شد، پیكر شهید امیری در گلزار شهدای این شهرستان به خاك سپرده شد.
صادقی اظهار كرد: شهید جهانگیر امیری، یكی از شهدای دوران دفاع مقدس است كه در خردادماه سال 67 در سن 23 سالگی و در عملیات تك دشمن در منطقه شلمچه به شهادت رسید و پیكر پاكش به تازگی تفحص و شناسایی شد.
وی یادآور شد: روز گذشته مراسم تشییع پیكر شهید امیری همراه با شهیدان كرمی و سهامی‌فرد در شیراز برگزار شد و بعد از آن پیكر شهید امیری برای تشییع و خاكسپاری به نورآباد منتقل شد.

پیكر شهید «جهانگیر امیری» در زادگاهش به خاك سپرده شد
مسئول كانون بسیج رسانه شهرستان نورآباد ممسنی ادامه داد: شب گذشته نیز مراسم شب وداعی با پیكر این شهید تازه تفحص شده در مسجد جامع امام سجاد(ع) نورآباد برگزار شد.
انتهای پیام

captcha