اعلام جزئیات چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان در خوزستان
کد خبر: 3783213
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

اعلام جزئیات چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان در خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان استان خوزستان، هشتم بهمن‌ماه در اهواز برگزار می‌شود.

اعلام جزئیات چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان در خوزستان

سهام طرفی‌حردانی، معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان خوزستان برای چهارمین سال متوالی مسابقات قرآن ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان را در رشته‌های تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل و فهم زبان قرآن برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می‌شود؛ بخش شفاهی شامل قرائت تحقیق و حفظ یک جزء، 10 جزء و حفظ کل قرآن است. بخش کتبی نیز شامل مفاهیم(فهم زبان قرآن) است. در این بخش کتاب «قرآن در کلام امام علی(ع)» در نظر گرفته شده که لینک دسترسی به آن در وب‌سایت مسابقات موجود است.

به گفته طرفی‌حردانی بیش از 200 نفر در این دوره از مسابقات قرآن ثبت نام کرده‌اند که نسبت به دوره‌های گذشته رشد سه درصدی است.

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: در این دوره از مسابقات هفت داور ملی و بین‌المللی حضور دارند؛ داروری بخش برادران را آقایان مهدی دغاغله، قاسم مقدمی، حمید چنانی و قاسم بستانی و داوری بخش خواهران را خانم‌ها عچرش، سالمی و تمیمی بر‌عهده دارند.

وی با بیان اینکه اختتامیه این دوره از مسابقات و تجلیل از نفرات برتر در همان روز برگزاری مسابقات انجام خواهد شد، اظهار‌ کرد: مراسم اختتامیه هشتم بهمن‌ماه همراه با تواشیح‌خوانی گروه بین‌المللی میعاد خوزستان در حسینیه امام رضا(ع) موقوفه مدنیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

captcha