برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در مازندران
کد خبر: 3783227
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
«فجر 40»/2

برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در مازندران

گروه اجتماعی- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در مازندران خبر داد و گفت: این نمایشگاه شنبه 13 بهمن ماه در 2 مکان افتتاح می‌شود.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز یکم بهمن ماه در جلسه هماهنگی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با گرامیداشت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برپایی نمایشگاه را یکی از برنامه‌های ضروری در 40 سالگی انقلاب دانست و اظهار کرد: انتقال دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به نسل‌های جوان و نوجوان لازم است.
وی با اشاره به خدمات 40 ساله انقلاب، افزود: با توجه به جنگ بین المللی نظامی، فرهنگی و اقتصادی علیه کشور، شاهد خدمات زیادی در کشور هستیم.
ملکی بر ضرورت بازگو کردن خدمات و زحمات مسئولان انقلابی به مردم تأکید کرد و گفت: در برابر تحریم‌هایی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند، باید دستاوردهای 40 ساله انقلاب برای مردم به نمایش گذاشته شود.
وی با بیان اینکه هدف دشمن ایجاد یاس بین مردم است، تصریح کرد: کارهای اقتصادی، فرهنگی و عمرانی زیادی در کشور صورت گرفته است ولی خناسان و دشمنان در تلاش هستند تا خدمات را نادیده گیرند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در استان، گفت: باید این نمایشگاه با قوت و روحیه جهادی و بسیجی برپا شود و همه دستگاه‌ها، اقدامات و دستاوردهای انجام شده در حوزه خود را به نمایش بگذارند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه، دو مکان برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است، گفت: بخشی از دستاوردهای ادارت و سازمان‌ها در حسینیه عاشقان کربلای ساری و بخشی دیگر در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته خواهند شد.
وی با بیان اینکه مسئولیت نمایشگاه در محل حسینیه عاشقان کربلا به عهده سپاه کربلای استان است، افزود: مسئول نمایشگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عهده فرمانداری ساری خواهد بود.
ملکی با اشاره به ایجاد غرفه رسانه در هر دو  نمایشگاه، گفت: رسانه‌ها سخنگوی انقلاب اسلامی هستند و ما امیدواریم تا مسئولین با قوت و روحیه رزمندگی و حرکت انقلابی اقدام به عملکرد و دستاوردها توجه ویژه داشته باشند.
ملکی خواهان بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری برای نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی شد و گفت: همچنین نمایشگاه سیاری با عنوان انقلاب و دفاع مقدس با مسئولیت اداره کل حفظ آثار در روز 12 بهمن ماه همزمان با جشن انقلاب و مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی در بوستان ولایت برگزار می شود.
وی زمان افتتاحیه نمایشگاه استانی را شنبه 13 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: همچنین همه ادارات موظف به برپایی نمایشگاه عملکرد 40 ساله در داخل اداره یا محل تردد مردم هستند.
انتهای پیام
captcha