اجرای سرود ۱۳۵۷نفری دانش‌آموزان فارس در جشن انقلاب
کد خبر: 3783241
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

اجرای سرود ۱۳۵۷نفری دانش‌آموزان فارس در جشن انقلاب

گروه اجتماعی ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در جشن انقلاب در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد نظری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، اول بهمن‌ماه در جلسه كمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان گفت: امسال نیز همانند چند سال گذشته گروه ۱۳۵۷نفری دانش‌آموزان شیرازی و چند شهر بزرگ استان تشکیل شده است.
وی افزود: این گروه‌های سرود در حال طی مراحل پایانی آماده‌سازی خود هستند و در روز۲۲ بهمن مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی اقدام به اجرای سرود انقلابی می‌کنند.
نظری اظهار کرد: امسال علاوه بر گروه سرود 1357 نفره در سراسر استان، گروه‌های سرود 40 نفره به‌مناسبت 40 آغاز سالگی انقلاب تشکیل شده است که این گروه‌ها با حضور در مدارس به‌مناسبت گرامیداشت یوم‌الله دهه فجرو تجدید میثاق نسل جدید با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب به اجرای سرود می‌پردازند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس با بیان اینکه دهه فجر یادآور حماسه ملت ایران در دستیابی به خواسته‌های به حق، عدالت، برابری و برادری است، گفت: هدف از اجرای این سرودها ایجاد وحدت، همدلی و ترویج آموزه‌های انقلاب در بین جوانان و نوجوانان است تا نسل‌های بعدی انقلاب نیز فرهنگ از خودگذشتگی و ایثار نسل‌ انقلاب را گرامی بدارند.
انتهای پیام

captcha