مراقبت از جایگاه پلیس، موجب حفظ سرمایه‌های اجتماعی می‌شود
کد خبر: 3783261
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
زراعتیان:

مراقبت از جایگاه پلیس، موجب حفظ سرمایه‌های اجتماعی می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی مرودشت تأكید كرد كه مراقبت از نقش و جایگاه پلیس موجب افزایش مقبولیت و محبوبیت در بین مردم و حفظ سرمایه‌های اجتماعی خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت امروز، اول بهمن‌ماه در جمع کارکنان این نیرو
از پلیس به عنوان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و افزود: مادامی که از نقش و جایگاه خود در جامعه مراقبت و محافظت کنیم، باعث افزایش مقبولیت و محبوبیت در بین مردم و حفظ سرمایه‌های اجتماعی خود خواهیم شد.
وی با بیان اینكه تشویق مهم و تأثیرگذار است و در دین اسلام به آن سفارش زیادی شده است، افزود: تشویق و تجلیل اصول خاصی دارد و باید بر اساس قاعده و اصول صورت بپذیرد.
فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: ارزش تجلیل به واقعی بودن، دایمی و همیشگی بودن آن است و کارهای جزئی، موقتی و زودگذر ارزش تشویق و تجلیل را ندارند و نه تنها ارزش آن را از بین می‌برند بلکه اثرات لازم را ایجاد نخواهد کرد.
زراعتیان گفت: اگر بتوانیم خصلت خوبی را در یک فرد ایجاد كنیم كه باعث تقویت و پیشرفت وی شود در این خصوص ما یک عمل ارزشی انجام داده ایم که ماندگار و شایسته تجلیل است.
این مقام انتظامی در پایان خطاب به كاركنان پلیس گفت: از تمامی تجارب و اندوخته‌های خود برای موفقیت در مأموریت‌ها استفاده کنید و به طور مستمر موضوعات حساس در مجموعه خود را دنبال و نسبت به این مهم اهمیت دهید.
انتهای پیام

captcha