آمادگی سپاه لامرد برای برگزاری كلاس‌‌های آموزشی بسيجيان با همكاری جهاد دانشگاهی
کد خبر: 3783269
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

آمادگی سپاه لامرد برای برگزاری كلاس‌‌های آموزشی بسيجيان با همكاری جهاد دانشگاهی

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه لامرد برای همكاری با جهاد دانشگاهی این شهرستان جهت برگزاری كلاس‌های آموزشی بسیجیان و خانواده‌های آنان اعلام آمادگی كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حسن عبدالله‌زاده، فرمانده سپاه شهرستان لامرد امروز، اول بهمن‌ماه با علیپور، مدیر مركز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی این شهرستان بازدید كرد
وی ضمن ابراز خرسندی از همکاری ناحیه مقاومت بسیج و مرکز جهاد دانشگاهی گفت: آموزش و برطرف کردن نیاز آموزشی عموم جامعه یک مسئله بسیار مهم است که باید به صورت کامل و با کیفیت انجام پذیرد.
عبدالله‌زاده اظهار كرد: این ناحیه در زمینه دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای، آسیب‌ها و فرصت‌ها در فضای مجازی، دوره‌های اشتغال و همچنین کلاس‌های آموزشی جهت استفاده بسیجیان، خانواده کارکنان، بسیجیان بخش‌های همجوار آماده همکاری با جهاد دانشگاهی لامرد است.
علیپور، مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی لامرد نیز در این جلسه ضمن معرفی و ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این مرکز گفت: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت‌های بالای آموزشی جهت استفاده تمام اقشار می‌باشد که می‌توان از این ظرفیت جهت استفاده بسیجیان و علاقمندان استفاده کرد.
وی افزود: با توجه به فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف آموزشی (تخصصی، اشتغال و ضمن خدمت) در کوتاه‌ترین زمان به صورت فشرده و کاربردی این امکان را به متقاضیان خواهد داد که بیشترین بهره‌وری را داشته باشند.
مدیر جهاد دانشگاهی لامرد گفت: فراگیر کردن دوره‌ها و آموزش‌هایی که نیاز به تخصص و مهارت ویژه‌ای دارد، جهاد دانشگاهی آماده همکاری کامل در این زمینه است.
علیپور ضمن قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش‌های فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، نسبت به برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی 9 دی، اردوهای جهاد سازندگی، اردوی راهیان نور و .... گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تاسیس و شروع به کار کرد. همواره و همیشه جهاد دانشگاهی این آمادگی را دارد که در زمان سختی همانند جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم‌های ظالمانه و ... با همت جهادگران بازوی قوی برای این نظام و ملت باشد.
انتهای پیام

captcha