پروژه گازرسانی به شهرهای جنوب کرمان بهره‌برداری شد
کد خبر: 3783307
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶
با حضور معاون اول رئیس جمهور،؛

پروژه گازرسانی به شهرهای جنوب کرمان بهره‌برداری شد

گروه سیاست و اقتصاد - خط انتقال گاز کهنوج، جیرفت و گازرسانی به شهر‌های جیرفت، نرماشیر و فهرج دیروز دوشنبه، ۱ بهمن با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت بهره‌برداری شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد امینی‌روش فرماندار جیرفت با بیان اینکه اولویت اول دولت در جنوب کرمان امنیت بود که امروز شاهد امنیتی پایدار در منطقه هستیم، گفت: امروز در جنوب و جیرفت شاهد آرامشی سیاسی خاصی هستیم و هیچ پروژه‌ای تعطیل نشده است.
وی با اشاره به اینکه در حوزه راه و بهداشت جنوب استان کرمان تبدیل به یک کارگاه شده است، افزود: اگر باقیمانده اداراتی که در جیرفت هستند به اداره‌کل تبدیل شوند، بسیار مؤثر است.
فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه طی چند ماه دیگر پنج کارخانه در شهرستان جیرفت به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: بانک‌ها گوش به حرف‌های ما در حوزه وام‌های کشاورزی نمی‌دهند در این خصوص اقدام شود.
یحیی کمالی‌پور، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی پروژه گازرسانی در جنوب کرمان را یک پروژه بزرگ برشمرد و گفت: از این به بعد هر ماه خبر خوب برای این منطقه خواهیم داشت.
وی با اشاره اینکه ما هنوز برای توسعه جنوب کرمان در اول راه هستیم و مشکلات زیادی از جمله آب و کشاورزی داریم، افزود: مردم در حوزه بدهی بانکی اذیت می‌شوند.
انتهای پیام

captcha