آمیختن هنر با ارزش‌های انقلابی؛ ار راه‌های تأثیر در جنگ نرم
کد خبر: 3783327
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

آمیختن هنر با ارزش‌های انقلابی؛ ار راه‌های تأثیر در جنگ نرم

گروه اجتماعی - مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، بیان کرد: بازخوانی، بازتعریف و آمیخته کردن هنر با ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس یکی از راهکارهای ماندگاری و تأثیرگذاری در جنگ نرم است.

دشمن در عرصه جنگ نرم پیچیده عمل می‌کند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرتضی صفری، مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان و رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی کنگره شهید باقری عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: جنگ امروز با دشمنان دست و پنجه نرم کردن در حوزه جنگ روانی و جنگ نرم است.
وی افزود: نوع مواجهه با جنگ و حمله نرم نمی‌تواند جنگ سخت باشد و نیاز به پاسخ نرم یعنی تکیه به قدرت نرم، اعتقادات و ارزش‌های انقلاب، فرهنگ و رسانه است.
صفری یادآوری کرد: بازخوانی، بازتعریف و آمیخته کردن هنر با ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس یکی از راهکارهای ماندگاری و تأثیرگذاری در جنگ نرم است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، ادامه داد: دشمن به شدت در عرصه جنگ نرم و عملیات روانی پیچیده عمل می‌کند در مقابل ما نیز باید بتوانیم از ظرفیت‌های تاثیرگذار شهدا برای مقابله استفاده کنیم.
وی افزود: فیلم مستند زندگی شهید حسن باقری توسط صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تهیه شده و از بین 30 سردار سرافراز شهید این استان برای 14 شهید فیلم مستند تهیه و برای ساخت فیلم برای بقیه شهدا یاد شده نیز اقدامات پژوهشی آغاز شده است.
صفری بیان کرد: مراحل ساخت فیلم مستند هشت شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی نیز آغاز شده است.

انتهای پیام

captcha