ثبت‌نام دوره‌های MBA و DBA مالی اسلامی تمدید شد
کد خبر: 3783361
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

ثبت‌نام دوره‌های MBA و DBA مالی اسلامی تمدید شد

گروه اقتصاد ــ براساس اعلام انجمن مالی اسلامی ایران، ثبت‌نام دوره‌های MBA و DBA بازار سرمایه اسلامی و بانکداری اسلامی تا دهم بهمن‌ماه تمدید شد.

ثبت‌نام دوره‌های MBA و DBA  مالی اسلامی تمدید شد

به گزارش ایکنا، این دوره‌ها از سوی انجمن مالی اسلامی ایران، با همکاری دانشگاه امام صادق(ع)، سازمان بورس و اوراق بهادار، مرکز مالی ایران، مؤسسه Redmoney مالزی و بانک قرض‌الحسنه رسالت برگزار می‌شود.

از جمله ویژگی‌های متمایز این دوره‌ها، اعطای گواهی‌نامه حرفه‌ای MBA و DBA بازار سرمایه اسلامی و بانکداری اسلامی مورد تأیید انجمن مالی اسلامی ایران، دانشگاه امام صادق(ع) و مؤسسه Redmoney مالزی، اعطای گواهینامه اصول بازار سرمایه به فارغ‌التحصیل دوره MBA بازار سرمایه اسلامی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار و اعطای گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای اصول بازار سرمایه و تحلیل‌گری بازار سرمایه به فارغ‌التحصیلان دوره‌های DBA بازار سرمایه اسلامی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار است.

اساتیدی نظیر حجج اسلام سیدعباس موسویان و غلامرضا مصباحی‌مقدم و همچنین، علی صالح‌آبادی، فریدون رهنمای رودپشتی، مرتضی شهیدی، ابوذر سروش، مجید پیره، علی سعیدی، حسین موسوی، حسین قضاوی و سیدعلی حسینی از جمله مدرسان این دوره‌ها هستند.

هدف از برگزاری این دوره‌ها، ارتقای سطح دانش و توانمندی مدیران و کارشناسان فعال در بازارهای مالی کشور در راستای ایفای نقش اثربخش در اقتصاد با تأکید بر توانمندسازی دانش آموختگان در زمینه طراحی، پیاده‌سازی و استقرار ابزارها، نهادها و سایر ساختارهای مالی در چارچوب مبانی شرعی است.

بنا بر اعلام قبلی این انجمن، آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ها تا 30 دی‌ماه بود که این مهلت تا دهم بهمن‌ماه تمدید شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۵۱۱۸۶۰۱ تماس برقرار کنید.

انتهای پیام

captcha