«کاروان قرآنی انقلاب» به اراک رسید
کد خبر: 3783377
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

«کاروان قرآنی انقلاب» به اراک رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ «کاروان قرآنی انقلاب» به سرپرستی احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و مدیر رادیو قرآن، در دومین روز سفر خود به استان مرکزی رسید.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، «کاروان قرآنی انقلاب» به سرپرستی ‌احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و مدیر رادیو قرآن، در دومین روز سفر خود به استان مرکزی رسید.
براساس این گزارش، صبح امروز، دوم بهمن‌ماه کاروان قرآنی انقلاب وارد اراک شد، ادای احترام به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم اولین برنامه این کاروان قرآنی بود؛ این کاروان ساعت ۹ صبح با استقبال گروه موزیک سپاه روح‌الله وارد گلزار شهدای اراک شد و ‌حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی، آیاتی چند از سوره‌های احزاب و فجر را تلاوت کرد.
صلح‌جو، مجری قرآنی و قاری قرآن کریم، در ابتدا از اهتمام مجموعه استان برای اجرای برنامه‌های قرآنی تشکر کرد و گفت: باعث افتخار کاروان قرآنی انقلاب است که در طول سفری ۲۲ روزه برنامه‌های قرآنی را در سطح کشور برگزار می‌کند.
وی شهدا را عاملان قرآن خواند و افزود: آنان با عمل خود مفسر قرآن شدند و جان خود را در راه اسلام و قرآن فدا کردند، آنان برای رضایت خدا جان‌فشانی کردند و امروز وظیفه ماست راه آنان را ادامه دهیم.
در ادامه گلباران حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، هم ضمن خیر‌مقدم به کاروان قرآنی انقلاب گفت: باید مباحث قرآنی در جامعه نهادینه شود و وظیفه داریم به نحو احسن به ترویج مبانی الهی همت گماریم، برنامه‌ها باید با برنامه‌ریزی همراه شود تا بتواند به‌ عنوان جریان قرآنی در کشور جاری و ساری باشد.
وی اضافه کرد: در کنار مزار مطهر شهدای مدافع حرم با شهدا پیمان می‌بندیم که به انقلاب وفادار باشیم و وفادار ‌و در این راه ثابت‌قدم بمانیم. حرکت در مسیر شهدا برای ما افتخار است و امروز شهدا بر فعالیت و وفاداری ما گواه هستند، در کنار شهدا تعهد می‌دهیم خادم قرآن و مباحث دینی باشیم. شهدا را شاهد می‌گیریم تا در ادامه ثابت‌قدم‌تر گام برداریم.
یادآور می‌شود دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان و خانواده شهید عبدالله خسروی، شهید مدافع حرم و بازدید از پالایشگاه شازند از دیگر برنامه‌های امروز کاروان قرآنی انقلاب است که گزارش‌های مبسوطی پس از برگزاری ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha