حاکم شرع در هیئت واگذاری زمین در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
کد خبر: 3783420
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

حاکم شرع در هیئت واگذاری زمین در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

گروه اجتماعی ـ در حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌نصر‌الله مصطفوی‌نژاد به‌عنوان حاکم شرع در هیئت واگذاری زمین در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

حاکم شرع در هیئت واگذاری زمین در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام‌و‌‌المسلمین سیدرضا تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی امروز، دوم بهمن‌ماه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌نصرالله مصطفوی‌نژاد را به‌عنوان حاکم شرع در هیئت واگذاری زمین در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
در این حکم آمده است: به استناد ماده ۵ لایحه اصلاح واگذاری و احیای اراضی مصوب ۲۶ فروردین سال ۵۹ شورای انقلاب اسلامی بدینوسیله جنابعالی را تا اطلاع ثانوی به‌عنوان حاکم شرع در هیئت واگذاری زمین در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌نمایم.
امید است با تلاش وافر در حدود و اختیارات و وظایف مربوطه عمل کرده و با رعایت مبانی فقهی و حقوقی و مصالح عمومی بخش کشاورزی در خدمت بیشتر و کسب رضای الهی موفق باشید.
یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصرالله مصطفوی‌نژاد در حال حاضر سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
انتهای پیام

captcha