۲۶ بهمن؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن «مدهامتان» در فارس
کد خبر: 3783434
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

۲۶ بهمن؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن «مدهامتان» در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن «مدهامتان» در این استان را ۲۶ بهمن‌ماه جاری اعلام کرد.

حجت‌الاسلام حسین امیدی، مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» در این استان برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات دارای دو مرحله استانی و كشوری است.
وی زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن «مدهامتان» در این استان را 26 بهمن‌ماه جاری اعلام كرد و افزود: مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا پایان دی‌ماه بود كه اكنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مرحله استانی هستیم.
امیدی بیان كرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و دو رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌شوند كه هر كدام دارای رشته‌های مختلفی و متفاوتی هستند.
وی با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رده سنی ۷ تا ۱۶ سال در بخش بانوان شامل رشته‌های قرائت ترتیل، حفظ جزء ۳۰، نقاشی آیات و قرائت نماز و در بخش آقایان شامل این رشته‌ها به علاوه دو رشته اذان و قرائت تقلیدی است.
مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس ادامه داد:‌ در رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال نیز این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ كل برگزار خواهند شد.
انتهای پیام

captcha