برگزاری ۴۰۵ برنامه ویژه چهلمین سالگرد انقلاب در البرز
کد خبر: 3783436
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

برگزاری ۴۰۵ برنامه ویژه چهلمین سالگرد انقلاب در البرز

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری ۴۰۵ برنامه فرهنگی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

برگزاری ۴۰۵ برنامه ویژه چهلمین سالگرد انقلاب در البرز

حجت‌الاسلام محمدرضا معینی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: تبلیغات اسلامی استان البرز در این ایام ۴۰۵ برنامه فرهنگی برگزار می‌کند.
وی تأکید کرد: برنامه‌های فرهنگی ویژه چهلمین سالگرد انقلاب با مدیریت معاونت فرهنگی وادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: برگزاری همایش طلایه‌داران فاطمی ویژه مداحان، شعرا، خطباء و عرفا و ۳۰۵ برنامه عمومی از قبیل راه‌اندازی غرفه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ازجمله این برنامه‌ها است.
معینی برگزاری گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی با همکاری روحانیون مستقر در مدارس شهری و روستایی این استان اعلام کرد و گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه ضروری است و در دستور کار قرار دارد.
این مسئول با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای انقلابی، گفت: آگاهی بخشی به جوانان در رابطه با دلایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب می‌تواند آن‌ها را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به تقارن ایام شهادت دخت نبی اکرم(ص) با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سخنرانی روحانیون مستقر و مبلغان اعزامی با مضمون و محتوای اثرگذار، جلسات پرسش و پاسخ در سطح مساجد و حسینیه‌ها را از دیگر برنامه‌های مهم تبلیغات اسلامی برشمرد.
انتهای پیام

captcha