۴۰ دستاورد انقلاب در ۴۰ مسجد اردبیل تشریح می‌شود
کد خبر: 3783438
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

۴۰ دستاورد انقلاب در ۴۰ مسجد اردبیل تشریح می‌شود

گروه اجتماعی ـ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل گفت: با محوریت ۴۰ مسجد، قرار است ۴۰ دستاورد مهم جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده و تبیین شود.

۴۰ دستاورد انقلاب در ۴۰ مسجد تشریح می‌شودنادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: ما با برگزاری جلسات متعدد در آستانه ایام‌الله دهه فجر تلاش می‌کنیم تا به‌عنوان کمیته مساجد و با محوریت روحانیان و اقشار تأثیرگذار برنامه‌هایی را در این ایام برگزار کنیم تا کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به خوبی تشریح شود.
وی یکی از رویکرد‌های تبیین این دستاورد‌ها را استفاده از زبان هنر به‌ویژه هنر متعالی و تأثیرگذار بیان و خاطرنشان کرد: ما با دعوت از هنرمندان تلاش می‌کنیم تا با مرکزیت مساجد بتوانیم در خدمت هموطنان بوده و گوشه‌هایی از رویداد‌ها و اتفاقات ۴۰ ساله انقلاب را نشان دهیم.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور و در یوم ورود امام راحل به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن با حضور ۴۰ نفر از دانش‌آموزان گروه سرود به اجرای برنامه پرداخته و تلاش خواهیم کرد تا نمایشی از پاسداشت این ایام تاریخی را نشان دهیم.
سقا ادامه داد: همانگونه که انقلاب اسلامی با محوریت و مرکزیت مساجد به پیروزی رسیده قطعا با حفظ این سنگر ارزشمند تلاش می‌کنیم تا بیش از گذشته به تحکیم آن با برنامه‌های ارزشمند کمک کرده و جوانان را راغب و ترغیب به حضور در این محافل و مجالس کنیم.
انتهای پیام

captcha