ارسال ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش بین‌المللی «سیره علوی»
کد خبر: 3783442
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

ارسال ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش بین‌المللی «سیره علوی»

گروه فرهنگی ـ دبیر اجرایی دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی، گفت: تاکنون ۲۰۰ محقق و پژوهشگر، برای شرکت در این همایش، ثبت‌نام کرده و ۱۵۰ مقاله نیز برای دبیرخانه همایش فرستاده شده است.

ارسال 150 مقاله به دبیرخانه همایش بین‌المللی  «سیره علوی»به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، دبیر اجرایی دهمین همایش بین‌المللی «سیره علوی»، دوشنبه، یکم بهمن در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بین‌المللی سیره علوی که در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: تاکنون 200 محقق و پژوهشگر، برای شرکت در این همایش، ثبت‌نام کرده و 150 مقاله نیز برای دبیرخانه همایش فرستاده شده است.
وی افزود: تارنمای همایش نیز تاکنون بیش از دو هزار بازدید داشته است و این نشان می‌دهد همایش سیره علوی که امسال به‌صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد با استقبال علاقه‌مندان و محققان، مواجه شده است.
حاتمی کن‌کبود با بیان این‌که شخصیت‌های بین‌المللی از کشورهای مختلف، در این همایش شرکت خواهند کرد، اضافه کرد: همه عوامل و نیروهای برگزارکننده همایش که در قالب کمیته‌های مختلف فعالیت دارند به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت و انجام مقدمات کار هستند.
دبیر اجرایی دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی، ادامه داد: همه تلاش‌ها در این جهت است که همایش به بهترین شکل ممکن در دانشگاه لرستان برگزار شود.
وی از کوشش‌های معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، محمد فیضیان، سپاس‌گزاری کرد که در راستای تصویب بین‌المللی شدن این همایش، پیگیری‌های لازم را انجام داده است.
کن‌کبود یادآور شد: تراز بین‌المللی شدن این همایش باعث شده است که همایش، کد اختصاصی مخصوص به خودش را برای مقالات علمی دریافت کند.
در ادامه این جلسه، محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز گفت: پیگیری‌های فراوانی شده است تا همایش با تراز بین‌المللی، برگزار شود.
وی با بیان این‌که خوشبختانه دانشگاه لرستان تجربیات ارزنده‌ای در زمینه برگزاری همایش‌های علمی دارد، ادامه داد: همه بخش‌ها با رویکرد و نگاه سیستمی، بایستی با کمک به همدیگر، تلاش کنند همایش بین‌المللی سیره علوی، به‌نحو مطلوبی در دانشگاه لرستان برگزار شود.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان اظهار کرد: یکی‌از تفاوت‌های بارز این همایش با همایش‌های قبلی، تراز بین‌المللی همایش است.
یادآور می‏‌شود، دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی قرار است هفتم اسفندماه امسال با رویکرد «امام علی(ع)، اقتصاد و جامعه»، به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای اینترنتی همایش به نشانی http://sirehalavi.lu.ac.ir/fa/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha