محافل قرآنی سپری در برابر دسیسه‌های شیطان است
کد خبر: 3783444
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
فرمانده منطقه یکم امامت نداجا:

محافل قرآنی سپری در برابر دسیسه‌های شیطان است

گروه فعالیت‌های قرآنی - برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان است.

برگزاری محافل قرآنی سپری در برابر دسیسه‌های شیطان استبه گزارش ایکنا از هرمزگان، به‌مناسبت فرا رسیدن چهل‌ سالگی انقلاب اسلامی و در آستانه دهه مبارک فجر با محفل انس با قرآن کریم، صبح سه‌شنبه، ۲ بهمن‌ماه با دعوت از قاریان ممتاز کشوری در قالب کاروان جهادی - قرآنی سروش جاودان وحی اعزامی از مشهد مقدس در بندرعباس و با حضور پرشور کارکنان پایور منطقه یکم و فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در مسجد غدیر منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد.
در این مراسم معنوی گروه قرآنی سروش جاودان وحی که از قاریان ممتاز کشوری هستند به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند و لازم به ذکر است محفل انس ویژه کارکنان وظیفه و خانواده کارکنان پایور نیز برگزار خواهد شد.
مجتبی محمدی، فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن کریم گفت: برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان خواهد بود و آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به‌خصوص بین نسل جوان به‌دنبال خواهد داشت.
فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در پایان گفت: اگر انسان‌ها نجات و قرار روز قیامت را خواهان هستند باید در مسیر قرآن و قرآنی بودن و قرآنی شدن قرار گیرند.
انتهای پیام

captcha