ارائه برنامه‌های قرآنی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای ۱۶۰۰ نفر
کد خبر: 3783457
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

ارائه برنامه‌های قرآنی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای ۱۶۰۰ نفر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی برای هزار و ۶۰۰ مخاطب و نخبه بسیجی در این استان ارائه می‌شود.

ارائه برنامه‌های قرآنی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای ۱۶۰۰ نفرحجت‌الاسلام محمد جشان‌زاده، معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دوره‌های تربیت و تعالی با موضوعات جهاد، سیره معصومین در مباحث سیاسی، اجتماعی و ... ویژه 80 حوزه مقاومت و بیش از 20 مربی متخصص قرآنی سپاه فتح در حال برگزاری است، ضمن اینکه در این دوره‌ها آیات قرآنی به‌صورت مفهومی و تفسیری است.
وی با اشاره به اینکه 955 نفر باید این دوره‌ها را بگذرانند، افزود: تاکنون 80 درصد انجام شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده محقق شود.
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روخوانی و روان‌خوانی شنبه‌ها، تفسیر، تربیت اساتید قرآنی(دوره آموزشیاری قرآن کریم) حتی به‌صورت غیرحضوری و جلسات نورالمبین (کلاس تفسیر موضوعی قرآن) صبح پنجشنبه‌ها را از دیگر برنامه‌های اجرایی عنوان کرد.
حجت‌الاسلام جشان‌زاده آزمون و ارزیابی قرآن، احکام و صحیح‌خوانی نماز، سبک زندگی، مشاوره‌ها و بصیرت دینی ویژه سربازان، نشریات موعظه خوبان با تفسیر قرآن، توزیع 22 هزارو 904 لوح‌های فشرده قرآنی و نشریات الکترونیک غیرحضوری را از سایر ویژه‌برنامه‌های سپاه فتح اعلام کرد.
وی از ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی برای هزار و 600 مخاطب و نخبه بسیجی در این استان خبر داد و یادآور شد: 39 نفر پنجشنبه، چهارم بهمن‌ماه به مشهد مقدس جهت شرکت در دوره تربیت عالی اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha