تشکیل ۲۲۴ گروه جهادی محله‌محور در خرم‌آباد
کد خبر: 3783474
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

تشکیل ۲۲۴ گروه جهادی محله‌محور در خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ فرمانده سپاه خرم‌آباد از تشکیل ۲۲۴ گروه جهادی محله‌محور طی سال‌جاری در خرم‌آباد خبر داد و گفت: یک سوم جمعیت خرم‌آباد عضو بسیج هستند.

تشکیل ۲۲۴ گروه جهادی محله‌محور در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، ماشالله بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد‌ امروز سه‌شنبه، دوم بهمن در گردهمایی پیشکسوتان سپاه ناحیه خرم‌آباد در حسینیه ثارالله، اظهار کرد: پیشکسوتان سپاه با جان و مال در خدمت انقلاب بوده و هستند.
وی با ذکر اینکه پیشکسوتان هیچ‌گاه دنبال حقوق و مزایای مادی نبودند و برای انجام دادن مأموریت دفاع مقدس با جان در خدمت انقلاب بودند، ادامه داد: پیشکسوتان هم‌سنگر شهدا بودند و فتنه را در گلو خفه کردند؛ چراکه دغدغه انقلاب را دارند.
بازگیر با اشاره به این‌که پیشکسوتان دانشگاه و درس و خانواده را برای انقلاب رها کردند بر روحیه‌بخشی پیشکسوتان به نسل جوان تأکید کرد و افزود: پیشکسوتان برای همه نسل‌ها الگو هستند.
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به این‌که از دهانه فاو تا خوزستان شاهد رشادت‌های رزمندگان لرستان است، اضافه کرد: در دفاع مقدس ماموریت دفاعی داشتیم اما امروز در جنگ نرم ماموریت داریم.
جذب، آموزش و انسجام جوانان؛ مأموریت بسیج
وی مأموریت سازمانی بسبج را جذب آموزش و انسجام جوانان خواند و با ذکر این مطلب که یک سوم جمعیت خرم‌آباد عضو بسبج هستند، ادامه داد: مأموریت دوم بسبج رصد انقلابی‌گری در عرصه‌های مختلف است.
بازگیر با ارائه گزارشی از عملکرد سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: در عرصه فرهنگی شناسایی محلات حاشیه‌نشین، ایجاد شورای تحول محله، ساخت مجموعه آموزش فرهنگی در کوچه بهمنی تعریض دره و خیابان‌های اسدآبادی توسط سپاه ناحیه خرم‌آباد انجام شده است.
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد بازسازی ۳۳ منزل، ساخت ۱۵ ساختمان، اهدای ۵ هزار بسته‌های حمایتی در مناطق حاشیه‌نشین را از دیگر اقدامات سپاه خرم‌آباد طی سال جاری برشمرد و گفت: کشف محموله قاچاق ۵۰۰ میلیون تومانی، دستگیری یکی‌از لیدرهای گرانی دلار، دستگیری جهار نفر از کارمندان صنعت و معدن توسط اطلاعات سپاه، فعال کردن ۱۲۰ گشت در محلات شهر خرم‌‌آباد و روستاها، اجرای طرح کرامت، درمان ۲۶۰ معتاد در خرم‌آباد، اجرای کلاس‌های آموزشی با حضور چهار هزار نفر، تشکیل هشت گردان بیت‌المقدس، شش گردان کوثر، تشکیل ۲۸ صندوق قرض‌الحسنه و ۲۲۴ گروه جهادی و اجرای طرح شهید بهنام محمدی از دیگر فعالیت‌های سپاه ناحیه خرم‌آباد است.

انتهای پیام

captcha