برگزاری رویداد هنری عکس و نقاشی «رویش» در بیجار
کد خبر: 3783502
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

برگزاری رویداد هنری عکس و نقاشی «رویش» در بیجار

گروه فرهنگی ـ مسئول مرکز نوآوری و شکوفایی شهرستان بیجار گفت: رویداد هنری عکس و نقاشی «رویش» به همت مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی این شهرستان برگزار می‌شود.

سهیل جمشیدپور، مسئول مرکز نوآوری و شکوفایی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برگزاری رویداد هنری عکس و نقاشی رویش در بیجار اظهار کرد: این رویداد به همت مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی شهرستان بیجار و پارک علم و فناوری استان کردستان برگزار می‌شود.
وی افزود: طرح اولیه این رویداد در هفته پژوهش شکل گرفت و به مناسبت دهه فجر و همچنین تشویق نونهالان، نوجوانان و دانش‌آموزان و آشنایی آن‌ها با علم و فناوری و دستاوردهای انقلاب و علاقه مندسازی به رویدادهای فناورانه این رویداد طراحی و برگزار می‌شود.
مسئول مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی شهرستان بیجار با بیان اینکه هدف از برگزاری این رویداد ایجاد فضای خلاقیت است، بیان کرد: با برگزاری این رویداد قصد در آشنایی اقشار مختلف مردم با محیط مرکز نوآوری و شکوفایی و همچنین ایجاد فضای تعاملات انسانی بین مرکز و خارج از این مرکز است.
وی با اعلام اینکه یکی از مباحث این مرکز تبدیل ایده به کسب و کار است، اظهار کرد: در راستای ماموریت سازمانی خود در این جشنواره تلاش در آشنایی مردم با مأموریت سازمانی مرکز داریم.
جمشیدپور با ذکر اینکه ابتدای آذر ماه سال جاری فراخوان عمومی اولیه این جشنواره داده شد، ادامه داد: در برگزاری این جشنواره سعی در کاهش هزینه‌های تبلیغات و افزایش کیفیت نمایشگاه و جوایز وجود دارد.
وی یادآور شد: تاکنون ۷۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، بیشترین آثار در رده دانش‌آموزی و دانشجویی است و اکثر آثار ارسال شده در حوزه نقاشی است که پیش بینی می شود تعداد این آثار تا پایان مهلت ارسال افزایش یابد.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا هفتم بهمن‌ماه به دبیرخانه این جشنواره به آدرس بیجار گروس، فاز ۲، خیابان دانشگاه، جهاددانشگاهی و مرکز نوآوری و شکوفایی ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha