تشکیل شوراهای اجتماعی محلات در کرمان
کد خبر: 3783524
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲
عالم‌زاده اعلام کرد:

تشکیل شوراهای اجتماعی محلات در کرمان

گروه اجتماعی - شهردار کرمان از تشکیل شوارهای اجتماعی محلات در کرمان خبر داد و گفت: کرمان نیازمند ۱۸۰ شهردار محله است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان در دیدار با حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان دیروز سه‌شنبه، 2 بهمن با بیان اینکه در ایام فاطمیه(س) قرار داریم و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: متأسفانه در گذشته ساختارهای لازم در حوزه فرهنگی اجتماعی در شهرداری کرمان وجود نداشته است.
وی با اشاره به اینکه برای اینکه بتوانیم ساختار هرمی حوزه فرهنگی اجتماعی را فعال کنیم نیاز داشتیم تا شهرداران محله را هم درگیر کنیم، افزود: در حال حاضر حدود 30 شهردار محله داریم که برای تکمیل این کار به حدود 170 تا 180 شهردار محله نیاز داریم.
شهردار کرمان با بیان اینکه شهرداران محله نیاز است از افراد متخصص تشکیل شود تا در ابعاد مختلف شهر رشد کند، بیان کرد: با مصوبه شورای شهر از معتمدین و افراد مورد اعتماد مردم، مساجد و پایگاه‌های بسیج که منتخب مردم هستند شورای اجتماعی محله‌ها تشکیل شد و از میان اعضای شورای اجتماعی یک نفر به‌عنوان شهردار محله معرفی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر افرادی به‌عنوان شهردار محله هستند که تنها در حد اسم است، تصریح کرد: شهردار دوره‌های گذشته فردی را منصوب کردند که در بعضی محلات آن فرد یا از آن محله نقل مکان کرده و یا محبوبیتی ندارد اما در شرایط فعلی برنامه‌ریزی شده که شهردار محله از طرف شورای اجتماعی محل معرفی می‌شود.
انتهای پیام

captcha