اجرای ۸۴ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3783525
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

اجرای ۸۴ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی - جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه‌(ع) خراسان‌شمالی گفت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر ۸۴ پروژه محرومیت‌‌زدایی از سوی سپاه جواد‌الائمه(ع) در روستا‌های محروم و مناطق حاشیه شهر استان اجرا می‌شود.

اجرای 84 پروژه محرومیت زدایی در مناطق خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، ابوالفضل چمن، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان امروز، دوم بهمن‌ماه در نشست کارگروه‌های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: 85 پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و حاشیه شهر مختلف استان با اعتبار بیش از چهار میلیارد تومان از سوی سپاه جوادالائمه(ع) و کمک‌های مردمی در استان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی در دهستان‌های گیفان، شیرین سو، حصارچه و راستقان اجرا می‌شود، افزود: احداث کانال‌های آب بتنی، احداث مسجد، چشمه، دیوار ساحلی، مرمت مسجدف وضو‌خانه، مجتمع فرهنگی، مذهبی و آموزشی‌، ساخت هفت اتاقک هم برای نصب تجهیزات دیجیتال صداوسیما و مدرسه از دیگر پروژه‌های محرومیت‌زدایی است.
وی با اشاره به احیای 80 قنات از سوی سپاه جوادالائمه(ع)، آستان قدس رضوی و کمک‌های مردمی، گفت: تاکنون 30 مورد از این قنات‌ها به بهره‌برداری رسیده و 15 قنات دیگر در آستانه بهره‌برداری است.
چمن با بیان اینکه امسال پنج هزار و 600 دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: تاکنون یک هزار و 500 دانش‌آموز به راهیان نور اعزام شده و مرحله بعد اعزام‌ها از ششم بهمن‌ماه آغاز می‌شود.
وی بیان کرد: دو هزار نفراز عموم مردم نیز در قالب گروه‌های مختلف از سوی سپاه جوادالائمه(ع) استان به مناطق مختلف جنگی در جنوب کشور اعزام می‌شوند.
چمن برپایی نشست‌های بصیرتی سبک زندگی، اجرای طرح گشت رضویون، یادواره شهدا، اردوهای جهادی، اعزام گروه‌های جهاد سلامت به روستاها، میز خدمت در مساجد، رونمایی از تولید مستند نویسندگان انقلاب، شب شعر انقلاب و نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح را از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام‌الله دهه فجر نام برد.
انتهای پیام

captcha